A korlátozott nyitvatartás miatt, előzetes egyeztetéssel, rendelésre is összeállítunk csomagokat!
Gyakori kérdések
Hogyan működik a rendelési folyamat az s.Oliver online boltban?

Könnyen megtalálhatja az utat online üzletünkben. Használhatja a képernyő tetején található keresési funkciót, vagy átnézheti kategóriáinkat. Amikor kiválaszt egy főkategóriát, megmutatják az abban található alkategóriákat. Miután kiválasztotta a megtekinteni kívánt alkategóriát, az oldal megjeleníti a termékek listáját, amely tartalmazza az ebben a kategóriában elérhető összes elemet. A dolgok megkönnyítése érdekében a lista tetején található az Opciók menü néhány fontos termékjellemzővel. Ez jobb áttekintést nyújt, mivel csak azokat a tételeket jeleníti meg, amelyek megfelelnek a keresettnek. Ezen felül a listát különféle jellemzők szerint, például méret vagy ár szerint is rendezheti.

Miután megtalálta a kívánt terméket, kattintson rá, hogy eljusson a termék részletei oldalra. Itt található mindent, amit tudnia kell az árucikkről, valamint a zoom funkciót és a mérettáblázatokat. Azt is ellenőrizheti, hogy az elem elérhető-e egy közeli s.Oliver üzletben. Miután megtalálta a keresett terméket, beteheti a bevásárlótáskába.

Ha az összes kívánt terméket betette a bevásárlótáskába, befejezheti a megrendelését. Ezt néhány egyszerű lépésben megteheti: Nyissa meg a bevásárló táskáját a jobb felső sarokban lévő bevásárló táska gombra kattintva. Bevásárlótáskájában lehetősége van a kiválasztott cikkek újbóli áttekintésére, és szükség esetén kijavítására. Ha készen áll a rendelés teljesítésére, kattintson a pénztár gombra. Ezzel az oldalra jut, ahol választhat a „Bejelentkezés” (ha már regisztrált velünk), vagy a „Regisztráljon most” / „Folytatás regisztráció nélkül” (ahol megadhatja személyes adatait) közül.

Ezt követően (1) ki kell választania a számlázási és a kézbesítési címet, a kézbesítési módot, és elfogadnia kell a T & C-et és (2) válassza ki a fizetési módot, mielőtt eljutna a (3) csekk és a megrendelés oldalára. Itt megismételheti a megrendelés adatait, és megváltoztathatja vagy módosíthatja a megrendelést, ha szükséges, a ˝változtatás˝ gombra kattintva. A rendelést is törölheti, például a böngésző bezárásával. A rendelési folyamat csak a ˝Vásárlás most˝ gomb megnyomása után fejeződik be.

Ha a rendszer elfogadja a megrendelését, automatikus visszaigazolási e-mailt fog kapni, amelyben a megrendelés minden elemét még egyszer felsorolja. További e-mailt kap, amint a megrendelés elhagyja logisztikai központunkat.

Meg lehet változtatni a megrendelésemet?

Sajnos a már megküldött megrendeléseket nem lehet megváltoztatni. Nem tudjuk megváltoztatni sem a termék méretét, sem színét, sem a szállítási címet, sem a fizetési módot, és nem tudjuk eltávolítani az elemet.

Az s.Oliver online boltban nem számolunk fel szállítási költségeket. Ha úgy dönt, hogy nem tartja meg a megrendelést, küldje el az árut nekünk a kézbesítőn keresztül. További információt a visszatérésekről a RETURNS & VISSZATÉRÍTÉSEK alatt talál.

Van rendelési limit?

Nem, elvileg nincs korlátozás az s.Oliver online boltban történő megrendelésére. Különböző maximális összegek vannak azonban az új és a meglévő ügyfelek számára.

Hírlevél feliratkozás
Iratkozz fel hírlevelünkre!
És értesülj elsőként az újdonságainkról.
Melyik üzletünkből szeretnél hírlevelet kapni?
Folyamatban
Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt.
Bezárom