S.Oliver / Benefit üzletünk 2020 aug. 1-től újra nyit a Mammut 2 első emeletén!
Garancia

A fogyasztó a jótállás alapján igényt vehet fel a vásárolt árukra, amelyek a jogszabályok szerint hibásak.  Ebben az esetben a vásárló, köteles a hibás árut a vásárlás dokumentaival az adott üzletbe (vásárlás helyszíne) visszahozni. A hibás árut a cég megvizsgálja, ha lehet kijavítja. Vitás esetben hatósági vizsgálatot kérhetünk melynek költségét az elmarasztalható fél köteles viselni.  Az s.Oliver azonban jogosult az árut kicserélni, ha a hibák kijavítása indokolatlan költségekkel járna.

Hírlevél feliratkozás
Iratkozz fel hírlevelünkre!
És értesülj elsőként az újdonságainkról.
Melyik üzletünkből szeretnél hírlevelet kapni?
Folyamatban
Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt.
Bezárom